пʼятницю, 20 травня 2016 р.

Niezliczone Łóżka dla różnych dzieci

Muszę wziąć głęboki oddech za każdym razem, gdy wchodzisz do sypialni moich dzieci. Nie dlatego, że są one strasznie zaniedbane; wydaje się, że nie ma wolnego miejsca. Musiałem coś zrobić i to było zakupić kilka łóżka piętrowe, które pozwoliłoby zaoszczędzić na przestrzeni lub kupić inny dom. Dzieciom bardzo podobała mi się perspektywa zakupu łóżka piętrowe. Szeroka gama piętrowe łóżka, które było na sprzedaż w internecie po prostu się je jeszcze bardziej podniecony.

Byłem tak zdumiony; kiedy byłem dzieckiem był wybór z około dwóch łóżkach. Łóżka piętrowe wciąż mad mnie zdenerwowały jednak. Moje dzieci nie zależało, ponieważ ich przyjaciele już łóżka piętrowe. Wypadki zdarzają się jednak jeszcze bardziej, gdy dzieci są małe. Badałem więcej w sieci i został zwolniony, aby dowiedzieć się, że standardy uległy poprawie.

Ponieważ materace są zazwyczaj sprzedawane oddzielnie, odkryłem również znaczenie upewniając materace były prawidłowe dopasowanie do ramy. Dzieci dużo ruchu łóżeczka (http://www.babymeble.pl/lozeczka-dzieciece-k159/) we śnie, więc jeśli materac nie był odpowiedniej wielkości, ich szef może wpaść w szczelinę. Łóżka piętrowe muszą być sprawdzone przez okres co najmniej raz w miesiącu, aby upewnić się, że nie istnieją żadne wobbly śruby lub połamane kawałki drewna. Dotyczy to przede wszystkim poręcze - które powinny być po obu stronach górnej koi, a nie tylko z jednej strony.

Drabina była jedyną rzeczą, która robiła mnie nerwowy nadal. Łóżka piętrowe, które miały drabinki przesuwane były wypadku czeka się stało moim zdaniem. Czułbym materace się lepiej z drabiną, który był przymocowany do jednego miejsca i nie może się ślizgać. Kilka miejsc, jednak miał sztywny zestaw schodów zamiast drabiny. Wartość tych schodów jest to, że powierzchnia sklepu powstała pod nimi.

Nie mam wiele problemów z moimi dziećmi. Wciąż dał im długą rozmowę choć w dlaczego nie powinny bawić się na łóżkach piętrowych. I rzeczywiście przeczytać niektóre szczegóły wypadku do nich, a następnie ostrzegł ich, że jeśli kiedykolwiek umieścić siebie lub siebie na ryzyko, prycze zostanie rozebrany i stać się dwa oddzielne łóżka pojedyncze. Z naszymi decyzjami i łóżka zamawiane, najmłodsze dziecko zaczęło żądając nowego złoża łóżka piętrowe (http://www.babymeble.pl/lozka-pietrowe-k89/) sama.

Więc pomógł jej wybrać łóżko w kabinie, który również pomógł mi, ponieważ nie było miejsca do przechowywania pod spodem. Przynajmniej teraz, pokój dzieci będą wyglądać roomy zamiast ciasno. Jeden wybór może być teraz zawieszone. Było pick kupić Thuka łóżka, ale zostawię to na następny raz muszę uaktualnić Dzieciaki łóżka.

Немає коментарів:

Дописати коментар