четвер, 9 липня 2015 р.

Słońce, morze, plaża

Słońce, morze, piasek i seks ... tak wiele par wyjechać na wakacje z tak wysokich oczekiwań, że wiele z nich na pewno się rozczarowani swoim życiem seksualnym wakacje. I to nie tylko pary, dla których seks jest kwestią wakacje, co z wakacji romans sytuacji, gdy podróżujesz z przyjaciółmi i dzielić pokój? Kto przynosi, którzy tam, gdzie? Ten artykuł wygląda na których seks może być taki problem, na wakacjach i co można zrobić, aby poprawić swoje życie seksualne wakacje.

Można by pomyśleć, że jest tylko wtedy, gdy kochankowie wyjechać na wakacje, że jest to problem, ale co z wakacyjnego romansu sytuacji, gdy jesteś w podróży z przyjaciółmi? Kto przynosi, którzy tam, gdzie? Czy jesteś zadowolony z swojego przyjaciela, aby doprowadzić kogoś innego z powrotem do łóżka w pokoju typu twin uzywasz? Prawdopodobnie jest to dobry temat, aby otworzyć przed wyjazdem. Czy pozwolić pijany przyjaciel wrócić z jakimś nieznajomym do swojego pokoju hotelowego? Przypuszczam, że dla mnie, nie jestem szczęśliwy, jeśli jest trzecią osobą w pokoju, ale tak długo, jak śpią i nic innego się dzieje (im około godziny prywatności) i nie mam do czynienia z jego goły tyłek, wolałbym mój przyjaciel zostaliśmy w moim pokoju - i podziękować Bogu nigdy nie jest dość do tego dojść (wczasy w górach z dziećmi)



Jeśli chodzi o seks ze swoim chłopakiem, myślę, że tak wiele relacji nie po wakacjach, bo można sobie wyobrazić, że bez obciążenia pracy i wszystko inne seks będzie rewelacyjny, orgazm i kameralny. Czasami nie jest. Dodaj jet lag, dodać kilka obok hałaśliwego, dodać kłopotów żołądkowych, dodać obawy pieniądze i argumenty, dodać "ty mnie siedzieć w ESPN bar przez całą noc i oglądać off zabaw NBA zamiast podejmowania mnie jeździć karetki w Central Parku rundzie - Nie widziałeś Seks w wielkim mieście "? dodaj facet w B & B mówiąc: "nie martw się mam zainstalowane wiele kamer", dodać podróż dziesięć godzin, dodać o twój portfel skradziony, zbyt wielu koktajle i może po prostu okazać, że seksowna bielizna masz pakowane wygląd jak inne rzeczy do zrobienia, jeśli chcesz naprawdę raczej położyć nogi i wypić filiżankę herbaty (Wakacje w górach z dziećmi)



Może to być również fantastyczne - nawet jeśli rzeczy zostały wyłączone na skalistym start. Zapoznaj się z kamer - tak, jedną uwagę off-the-mankiet przez właściciela B & B w York i nie odmawiają zdjąć ubranie, co miało być romantyczny weekend. I rzeczywiście pożyczył mojego chłopaka bokserki i koszulkę do spania. Było trochę ramach działania obejmuje, ale to było, powiedzmy, na podstawie par. Gdy jechaliśmy po dwa dni temu do naszego następnego celu, jedna noc w odległej Ramada Inn zaczęłam chichotać, bo dzisiaj mieliśmy mieć "nad" Sex okładek - to mnie śmiech, bo niektórzy faceci dostać tylko, że na urodziny! I tak to składa się na podejrzanie dni przed. Kiedy w końcu dotarliśmy do domu następnej nocy wyczerpany z weekendu, byłem bardziej w nim zakochana, niż kiedykolwiek, jak powiedziałem do niego, wstał o 5 nad ranem do domu i przygotować się do pracy - "I tylko szkoda, że ​​mieliśmy czasu i energii na seks. "




Prawda jest taka, że ​​podczas święta może pozwolić ci czas i energię na seks, a nawet pomóc wypracować swoje frustracje, co dzieje się w waszym związku jest na ogół przychodzi bagażu, który z tobą. Możesz użyć podróż odwrócić się od nich, lub do czasu, by sobie z nimi poradzić.

Немає коментарів:

Дописати коментар